Firma JAKO(ść) bezkonkurencyjna!
Impreza odbywa się cyklicznie, co dwa lata. W 2012 roku Jako także znalazło się na najwyższym stopniu podium. Tym razem zadanie było trudniejsze, ponieważ zawsze trudniej obronić pierwszą pozycję, niż ją wywalczyć.
Dla nas jest to wspaniały prezent na 25-lecie istnienia firmy. Zdobycie tytułu zwycięzcy „Leistungsspiegel” jest wspaniałym ukoronowaniem naszej pracy przez te wszystkie lata. Tak wysoką ocenę wystawili nam nasi przeciwnicy, czyli najwięksi producenci sprzętu sportowego. Na co dzień rywalizujemy na rynku, ale bardzo cieszymy się z tego, że jakość naszych produktów została doceniona przez konkurencję. Zadowolenia nie krył założyciel Jako oraz przewodniczący zarządu, Rudi Sprügel. - To dla nas wspaniała sprawa, ponieważ o wiele łatwiej zdobyć szczyt, niż się na nim utrzymać. Wszyscy cieszymy się z obrony tytułu, bo jest to dla nas jeszcze cenniejsze od zdobycia go przed dwoma laty – przyznał.
Głosujący uznali, że Jako przez dwa lata poczyniło olbrzymie postępy i skupiło się przede wszystkim na potrzebach klientów oraz podejmowało dobre decyzje strategiczne na rynku. Wdrażanie tych elementów okazało się skuteczne, lecz nie było łatwe. Rynek, na którym funkcjonujemy cały czas się zmienia, dlatego ważne jest, aby być kompleksowym i spełniać wymagania, jakie każdego dnia stawiają nam klienci.
Należy postępować tak, aby chcieli z nami współpracować jak najdłużej, dlatego też Rudi Sprügel stworzył w Jako zespół, który jest w stanie zrobić więcej niż inni. - Naszej drużyny nie tworzą tylko współpracownicy i dostawcy. Ważnym elementem są także handlowcy, którzy cały czas dbają o rozwój naszej marki i od wielu lat nas wspierają oraz nasi partnerzy, którym nowe pomysły się nie kończą. Z tego miejsca pragniemy serdecznie podziękować im wszystkim za zaufanie, wspaniałą współpracę i otwartą komunikację od tylu lat – mówił założyciel Jako.
Pozostaje więc pytanie o przyszłość. Co takiego możemy osiągnąć? W tym roku na targach Jako było najlepsze w sześciu z czternastu kategorii, więc powoli wznosi się ku górze. Możemy zapewnić, że przeanalizujemy wszystkie cele bardzo dokładnie, by za dwa lata po raz trzeci być najlepszą marką na rynku.